وقتی از SEO برای تولید Lead استفاده می کنید ، آزمایش همه چیز بسیار حیاتی است. در اینجا بهترین روش ها برای به حداکثر رساندن نتایج وجود دارد.

تست A / B


دو نسخه مختلف از همان صفحه فرود را مقایسه کنید تا ببینید کدام یک عملکرد بهتری دارد. هنگامی که یک برنده واضح دارید ، آن را به عنوان کنترل جدید خود تنظیم کنید و نسخه های جایگزین را برای حرکت به جلو آزمایش کنید. با گذشت زمان و از طریق آزمایش متوالی A / B ، صفحات تولید سرب با قابلیت تبدیل بالا خواهید داشت. ویژگی هایی که می توانید از طریق تست A / B انجام دهید شامل CTA ، پیام ، انتخاب طرح ، فیلم در مقابل تصویر ، طول صفحه ، فرم ها ، پیشنهادات و عناوین اصلی است.


نرم افزار مفید تست A / B شامل Optimizely ، VMO ، AB Tasty ، Omniconvert ، Adobe Target ، Google Optimize و Convert است.

بهینه سازی فرم


فرم های شما جز critical مهمی برای آزمایشهای A / B هستند بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که مردم را تا آخرین مرحله فقط برای از دست دادن آنها نمی آورید. به میزان س questionsالاتی که مخاطب شما تحمل می کند ، دقت کنید. اگر بین تغییر فرم بین فرم ساده شده و سوالی اضافی تفاوت قابل توجهی وجود دارد ، تصمیم بگیرید که آیا تأمین امنیت این اطلاعات ارزش دارد یا خیر. اگر س questionsالات اضافی شما را از شنا در تابلوهای غیر مجاز بازمی دارد ، ارزش آن را دارد - اما شما باید قبل از تصمیم گیری ، تأثیر کامل بر تبدیل را بدانید.


راه حل های مفید فرم فناوری شامل:


بصورت سرب

فرم های مهیب

قالب


هوش رفتاری


از نقشه های حرارتی ، ضبط جلسه و سایر ابزارهای هوش رفتاری برای دیدن نحوه تعامل افراد با سایت شما استفاده کنید. توجه داشته باشید که کجا پیمایش می کنند ، روی چه چیزی کلیک می کنند و چشمانشان کج است. هوش رفتاری به شما کمک می کند تا فراتر از اعداد حرکت کنید و نقشه ای واقعی از چگونگی تجربه افراد از سایت خود ایجاد کنید ، بنابراین می توانید دقیقاً مکانی را که صفحه شما افراد را به سمت خود جذب می کند یا به طور کامل از دست می دهد ، مشخص کنید.


گزینه های خوب برای نرم افزار هوش رفتاری عبارتند از:


دسی بل

کلیک کنید

داستان کامل

جریان ماوس


بهترین نمونه های صفحه فرود نسل سرب


ما در وب به دنبال چند نمونه از صفحات فرود عالی سرب گنبد گشتیم که هر یک به دلایل مختلف برجسته هستند.

Airbnb

به عنوان مثال صفحه فرود Airbnb Lead Capture


صفحه Airbnb "Overview" کوتاه ، ساده و مستقیم به موضوع است. علی رغم کمترین متن ، Airbnb قادر است دقیقاً همان چیزی را که میزبان ها می توانند با ابزار ساده خود بدست آورند برقرار کند. و آنها آن را با کپی صفحه فرود پیگیری می کنند که اعتماد مخاطبان آنها را جلب می کند.


این صفحه فرود نسبت به مثال اول ما از نظر محتوایی سنگین تر است ، اما استفاده هوشمندانه از فضا باعث می شود محتوا کاربر را نگران نکند. یافته های اصلی به جعبه ویژگی های جذاب تقسیم می شوند ، و فرم همچنان نقطه کانونی صفحه است. استفاده اندک از نارنجی در صفحه به برجسته شدن CTA کمک می کند و مزایای آن برای کاربر کاملاً مشخص است.

تیدیو

tidio طراحی صفحه فرود چت زنده


صفحه فرود Tidio's Live Chat نکات درد مشتری را حل می کند و توضیح می دهد که اجرای این فناوری آسان است. این نوع صفحه فرود نسل سرب بسیار خوب کار می کند زیرا ابتدا در مورد نتایج و راه حل ها صحبت می کند. سپس ، صفحه جزئیات مربوط به چگونگی حل مشکلات رایج خدمات مشتری را بیان می کند.

فروشگاه محتوای برتر

نمونه B2B از نوع سرب است


صفحات فرود موثر و موثر در تولید سرب همیشه لازم نیست که از قالب استاندارد پیروی کنند ، خصوصاً در مورد بازاریابی محتوای B2B. آنها همچنین می توانند پست های آموزشی وبلاگ مانند این پست از فروشگاه محتوای برتر باشند. این پست برای جذب ترافیک ارگانیک علاقه مند به موضوع و هدایت آنها به فرم موجود در صفحه کار با ما طراحی شده است.


اتفاقاً این فرم قالب را نیز می شکند. برای دیدن نحوه عملکرد فرم GIF بالا را بررسی کنید. این بیشتر شبیه یک گفتگوی شخصی است تا یک فرم تماس خاموش ، زیرا کاربران را از طریق فرایند ارسال با یک رابط تمیز راهنمایی می کند.

بروزیکس

مثال صفحه فرود Brosix B2B


Brosix این صفحه جذب سرب را به طور خاص برای ترافیک ارجاع Capterra ایجاد کرده است. این برنامه بر چهار زمینه اصلی تمرکز دارد: چرا آنها خدمات خود را ارائه می دهند ، علائم اعتماد ، مزایای اصلی و فراخوان عمل. جالب توجه است ، آنها تصمیم گرفتند قیمت ها را حذف کنند تا فرم را مختصر نگه دارند زیرا کاربران این اطلاعات را از کاپترا دریافت کردند.

Terakeet

نمونه فرم جذب سرب Terakeet


در Terakeet ، یک صفحه فرود برای مقاله سفید SEO سازمانی جدید خود ایجاد کردیم. ما برای نمایش ارزش بارگیری رایگان بر پیام رسانی نتیجه گرا و اثبات اجتماعی متمرکز شدیم. آرم های انتشار و نتایج مشتری در زیر قسمت فرم ، اعتماد مخاطب را نیز جلب می کند و مقاله سفید را جذاب تر می کند.


لندینگ

صفحه "جذب" سرب "قیف" های Landingi


از قضا ، صفحه جذب صفحه اصلی Landingi برای ابزاری برای ساختن صفحات فرود است. به دلایل متعددی عالی کار می کند. اول از همه - با یک انیمیشن شروع می شود که نشان می دهد کاربران به راحتی می توانند یک صفحه فرود ایجاد کنند. "من می خواهم آن را امتحان کنم!" CTA یک نشانه واضح برای کاربران است که می توانند قبل از تصمیم گیری برای خرید ، با یک دوره آزمایشی رایگان شروع کنند. اما ، آنها همچنین شامل اطلاعات قیمت گذاری برای شفافیت هستند.