به ایمیل های خود فوریت دهید


اگر ایمیل های شما گیرندگان را تحت فشار قرار می دهد تا اقدامی انجام دهند ، مشترکان بیشتری را به مشتری تبدیل می کنید.


برای مدت طولانی ، بازاریاب های دیجیتال از عباراتی مانند "اکنون کار کنید" ، "سریعتر" و "فقط تعداد اندکی از عناصر باقی مانده" برای تبدیل کاربران وب استفاده می کنند.


فوریت از ویژگی های اساسی مغز انسان است. شرایط اضطراری باعث می شود خیلی سریع عمل کنیم.



برای فروش در ایمیل ها از فهرست اجتماعی استفاده کنید


مفهوم شواهد اجتماعی از همان آغاز بشر وجود داشته است. نیاکان ما مهارتهای مهم بقا را با تقلید و تقلید از یکدیگر آموخته اند.


به عنوان مثال ، شما یک رستوران را مشاهده می کنید که هیچ گونه نظر Yelp ندارد. سپس یک رستوران دیگر با صدها نظر در مورد Yelp مشاهده می کنید.


به کدام رستوران می روید؟


شک ندارم که این رستوران با نظرات بسیار زیاد است.


شواهد اجتماعی تأثیر زیادی در آنچه می خریم و از چه کسانی می خریم دارد.


بازاریاب های دیجیتال تقریباً در هر کانال بازاریابی از اثبات اجتماعی استفاده می کنند و ایمیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.



از آویزهای قفسه ای استفاده کنید


Cliffhangers بیشتر در فیلم های سینمایی و کتاب های داستانی استفاده می شود.


اما بازاریابان دیجیتال هوشمند شروع به استفاده از قدرت فرزندان می کنند.


کلیفنجر چیست؟


در اینجا نحوه تعریف آن در ویکی پدیا آورده شده است:


"انتهای کلیفانگر یا کلیفانجر ابزاری برای داستان در داستان است که شخصیت اصلی را در یک معضل خطرناک یا دشوار نشان می دهد ، یا در انتهای یک قسمت از داستان داستانی سریال با کشف تکان دهنده ای روبرو می شود."


Cliffhangers همان اتفاقی است که در انتهای یک فصل از یک کتاب یا یک قسمت رخ می دهد که شما را در حالت تعلیق فرو می برد.



ایمیل های جذاب خوش آمدید را بنویسید


وقتی کسی برای لیست ایمیل شما ثبت نام می کند ، باید با یک پیام جذاب از او استقبال کنید.


نامه خوش آمد گویی اولین برداشت از نحوه برخورد با آنها از طریق ایمیل است. اگر بار اول با آنها به طرز شگفت انگیزی رفتار نکنید ، هنگام شروع ارسال پیام ، خطر نادیده گرفته شدن را می گیرید.


شما باید کاری کنید که پیام خوشامدگویی شما تأثیر ماندگاری در مشترکان جدید بگذارد.



در هر ایمیل از یک تماس برای اقدام استفاده کنید


تماس برای اقدام (CTA) دکمه یا پیوندی است که در داخل ایمیل خود قرار می دهید و از مشتریان بالقوه می خواهد محصول شما را بخرند یا یک دوره آزمایشی رایگان را شروع کنند.


CTA می تواند "اکنون بخرید" ، "برای دریافت این مورد اینجا را کلیک کنید" ، "اینجا را کلیک کنید تا در نظرات به من بگویید" ، "فهرست را مرور کنید" یا "یک مشاوره رایگان دریافت کنید."


درآمد ، درآمد و سود سهام شما همه به تأثیر CTA شما بستگی دارد.



از کلمه "شما" استفاده کنید


کلمه "شما" یک کلمه قوی است. منطقی است که آن را به ایمیل های خود اضافه کنید.


من اولین بار این راز را از گری هالبرت ، یکی از بهترین نویسندگان متن در جهان دیده ام.


گری هالبرت برای باز کردن ایمیل مستقیم خود از کلمه "شما" استفاده کرد.



ایمیل و رسانه های اجتماعی را ادغام کنید


بازاریابی از طریق ایمیل اگر با بازاریابی شبکه های اجتماعی ترکیب شود حتی از قدرت بیشتری برخوردار است.


اکثر مشترکان ایمیل نیز در شبکه های اجتماعی هستند. به خاطر داشته باشید که رقبای شما در شبکه های اجتماعی حضور دارند.


دسترسی به شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مشترکان به شما این امکان را می دهد تا رابطه قوی تری با آنها برقرار کنید.


افراد براساس اطلاعاتی که از یک کارگزار می گیرند تصمیم گیری در مورد خرید نمی گیرند. این ترکیبی از رسانه های مختلف مانند ایمیل + رسانه های اجتماعی + بررسی + وبلاگ + تأثیرگذار است.



من مدام ایمیل های جدید می گیرم


به گفته کوری دیلی ، مدیر بازاریابی Unbounce:


"لیست ایمیل Unbounce بزرگترین سرمایه ما برای هدایت خریدهای جدید است.


هنگام راه اندازی یک کمپین ، محتوای خاص یا ویژگی محصول جدید ، بازاریابی از طریق ایمیل به طور مداوم 80-90٪ از ترافیک صفحه فرود ما را ایجاد می کند.



در زمان مناسب ایمیل ارسال کنید


اجازه دادن به افراد برای باز کردن ، کلیک و اشتراک ایمیل ها ، اثر گلوله برفی را ایجاد می کند.


این امر منجر به بازدید بیشتر ، مشترکان بیشتر و تبدیل مشتری بیشتر می شود. با ارسال ایمیل های خود در زمان مناسب می توانید همه این موارد را بدست آورید.


اوقات خوب اوقاتی است که مشترکین فعلی احتمالاً وب سایت شما را باز می کنند ، می خوانند و از آن بازدید می کنند. و حتی محتوا را با شبکه خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.


طبق CoSchedule ، بهترین زمان برای ارسال ایمیل 6:00 صبح ، 10:00 صبح ، 2:00 PM ، 8:00 PM ، 10:00 PM و 12:00 PM است.