semrush seo tool


قیمت: 119.95 دلار در ماه برای طرفدار ، 229.95 دلار در ماه برای گورو ، یا 449.95 دلار در ماه برای تجارت


SEMrush داشبورد مفصلی است که از عملکرد دامنه ها به طور کلی و صفحات خاص آنها گزارش می دهد. SEMrush منابع بی شماری را ارائه می دهد که یکی از آنها SEO Toolkit است.


جعبه ابزار به شما امکان می دهد در طی زمان بهبود قابلیت مشاهده یک وب سایت و همچنین شناسایی کلمات کلیدی برای آن رتبه بندی ، رتبه صفحه برای یک کلمه کلیدی ، میزان جستجوی ماهانه کلمه کلیدی و موارد دیگر را تعیین کنید.


SEMrush همچنین به شما امکان می دهد:


عملکرد صفحه خود را با رقبا مقایسه کنید.

بک لینک ها را از وب سایت های دیگر به سایت خود تجزیه و تحلیل کنید (همچنین به عنوان پیوند ساختمان شناخته می شود).

درباره کلمات کلیدی مناسب تحقیق کنید.

فرصت های مشابه SEO در صفحه را کشف کرده و از آنها استفاده کنید.

با استفاده از ابزار Keyword Magic کلمات کلیدی مورد نیاز خود را برای ایجاد موفقیت آمیز یک سئو SEO یا PPC سودآور شناسایی کنید.

کلمات کلیدی پولی یا نسخه تبلیغاتی مورد استفاده در تبلیغات PPC در رقابت خود را شناسایی کنید.

از ابزارهای نشر و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

توصیه هایی را در مورد چگونگی افزایش ترافیک ارگانیک با بهینه سازی محتوای خود دریافت کنید

برای انعطاف پذیری بیشتر و ویژگی های بیشتر ، هر زمان حساب خود را ارتقا دهید.



ابزار جستجوگر رشد


قیمت: پنج روز آزمایشی رایگان ، 29 دلار در ماه


GrowthBar یک افزونه Chrome است که می تواند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و پیگیری رتبه بندی SEO کمک کند. با GrowthBar ، مستقیماً از صفحات نتایج موتور جستجو به نقاط داده مربوط به هر وب سایت دسترسی پیدا کنید. با این کار می توانید عملکرد رقبا را ارزیابی کرده و کانالهای رشد ، کلمات کلیدی ، بک لینک و تبلیغاتی را که برای آنها کار می کند مشاهده کنید.


در اینجا برخی از ویژگی های اصلی GrowthBar وجود دارد:


از ویژگی Top Keywords and Backlinks استفاده کنید تا ببینید کدام یک از کلمات کلیدی پولی و ارگانیک بیشترین بازدید را برای وب سایت شما ایجاد می کنند و لیستی از معتبرترین لینکهای ارجاع دهنده به سایت شما را دریافت می کنید.

امتیاز دشواری کلمات کلیدی خود را دریافت کنید تا به سرعت ارزیابی کنید که درجه بندی یک کلمه کلیدی خاص بر اساس قدرت مقامات دامنه رتبه بندی URL ها در صفحه یک دشوار است.

از Word Count برای مشاهده تعداد کلمات هر صفحه به طور مستقیم از SERP استفاده کنید.

تبلیغات Facebook را اجرا کرده و از منظر موتور جستجو تصویری از شکل ظاهری آنها دریافت کنید.

با استفاده از ابزار Keyword Suggestions لیستی از کلمات کلیدی مرتبطی را که ممکن است بخواهید برای آنها رتبه بندی کنید همراه با حجم جستجو و CPC آنها بدست آورید.



woorank seo tool


قیمت: دوره آزمایشی 14 روزه رایگان ، 59.00 دلار در ماه برای Pro ، 179.00 دلار در ماه برای Premium ، یا برای پیشنهاد Enterprise تماس بگیرید


تجزیه و تحلیل عمیق سایت Woorank به بازاریابان کمک می کند تا فرصت های بهینه سازی و بهبود را نشان دهند. این تجزیه و تحلیل عملکرد ابتکارات SEO موجود ، رسانه های اجتماعی ، قابلیت استفاده و موارد دیگر را در نظر می گیرد.


هر گزارش به هشت بخش تقسیم شده است تا به شما کمک کند سایت خود را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید و اهداف را برای بهینه سازی شناسایی کنید - در اینجا این بخش ها است:


چک لیست بازاریابی

سئو

سیار

قابلیت استفاده

فن آوری ها

اجتماعی

محلی

بازدید کنندگان