در دنیای دیجیتال قرن بیست و یکم ، صرف داشتن یک وب سایت کافی نیست. وب سایت شما باید از نظر جمعیت متمایز باشد ، مخاطبان شما را درگیر خود کند و به بازدیدکنندگان شما اجازه دهد تا به راحتی کارهایی را که می خواهید انجام دهند شناسایی کنند. این که آیا وب سایت شما تولید سرنخ می کند ، یک بستر تجارت الکترونیکی است یا صرفاً اطلاعاتی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد ، بسیار مهم است که سایت شما بهترین باشد!


طراحی و ساخت یک وب سایت متناسب با اهداف شما می تواند گران و زمانبر باشد. اینجاست که ما وارد می شویم!


ما در Web Design Inspiration ایده های فراوانی را در اختیار شما قرار می دهیم تا به شما کمک کنیم با وب سایت یا طراحی برنامه بعدی خود شروع کنید.


خواه خودتان یک طراح باشید و به دنبال جرقه ایجاد چیزی برای مشتری بعدی خود باشید و هم اینکه بخواهید اولین وب سایت مشاغل خود را با بودجه محدود راه اندازی کنید ، ما برای همه طرحی داریم.


صنعت و نوع وب سایت شما مهم نیست ، ما طرحی را برای شما آماده کرده ایم!


ما هر روز وب سایت های جدید و خلاقانه جدیدی را در مجموعه های خود منتشر می کنیم ، اطمینان حاصل کنید که هر زمان که به طراحی الهام می گیرید ، می توانید آن را از داغترین و بروزترین وب سایتهای موجود در آنجا دریافت کنید.


خواه قصد ایجاد یک وب سایت کوچک یا یک بستر سازمانی برای سطح کسب و کار خود را داشته باشید ، وظیفه ما کمک به شما در انجام هرچه سریعتر و بدون استرس است!

چه کسی به الهامات طراحی وب نیاز دارد؟


مجموعه طرح های ما بدون توجه به سطح تجربه ، محل کار ، کاری که انجام می دهید و سطح ارشدیت در مشاغل شما توسط همه قابل استفاده است. برای دیدن اینکه چگونه طراحی های ما بسته به نقش شما و آنچه می خواهید از طریق وب سایت بعدی خود به دست آورید ، دریابید که زیر چگونه است.



الهامات رابط کاربر برای طراحان UX


اگر وظیفه ایجاد عناصر طراحی تجربه کاربری (UX) یک وب سایت را دارید و چیزی شبیه به ما هستید ، می خواهید به تعداد زیادی مخاطب دسترسی داشته باشید و بتوانید به اندازه خود هر قسمت از طراحی خود را آزمایش کنید. می توان. گرچه این سناریو ایده آل است ، اما واقعیت این است که بسیار نادر است که ما از آن تجمل برخوردار می شویم.


با این حال ، با استفاده از مجموعه طراحی های وب ما برای الهام بخشیدن به شما ، می توانید جرقه خود را از سایت های ثابت شده برای ارائه UX برجسته پیدا کنید ، سپس طراحی را متناسب با آنچه که نیاز دارید تغییر دهید ، خواه داخلی ، آژانس یا آزاد باشید طراح UX.


برای ارائه یک UX به یادماندنی ، هر صنعتی که هستید بنیان بهتری برای خود بگذارید!


ویژگی های اصلی الهام از طراحی وب چیست؟


الهام گرفتن از طراحی وب سایت بعدی شما صرفاً صرفه جویی در وقت و هزینه در طراحی و توسعه بعدی نیست. مطمئناً ، شما از این مزایا لذت می برید ، اما می توانید با استفاده از امکانات و فرصت های اضافی اطمینان حاصل کنید که سبک دقیق وب سایت را برای پاسخگویی به نیازهای خود دریافت می کنید.


محک زدن


ما می دانیم که هنگام مرور وب سایت ما ، شما به سادگی نمی خواهید یک طرح پیدا کنید و تصمیم بگیرید که آن یکی برای شما باشد. اتخاذ چنین رویکردی هوشمندانه نخواهد بود. در عوض ، به احتمال زیاد قبل از تصمیم گیری در مورد یکی از مواردی که می خواهید استفاده کنید ، وقت خود را برای جمع آوری طرح های وب مورد علاقه خود صرف خواهید کرد.


اما ، با وجود این همه طرح برای انتخاب بالقوه ، از کجا می دانید کدام یک بهترین است؟


اینجاست که معیار شروع می شود ، به شما امکان می دهد طرح های انتخابی خود را با یکدیگر مقایسه کنید ، اگر وب سایت فعلی خود را نداشته باشید ، و وب سایت های رقبای خود را که می خواهید مطمئن شوید سایت شما بهتر از آنها است ، مقایسه کنید. چه بخواهید سبک های طراحی مورد استفاده را مقایسه کنید ، چه از رنگ استفاده کنید یا از اثربخشی کنش های عملی موجود ایده بگیرید ، ما شما را در مسیر تصمیم گیری با اطمینان در مورد طراحی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای شما قرار خواهیم داد.



الهام از طراحی وب برای چه کسانی طراحی شده است؟


وب سایت ما برای هر کسی است که به دنبال ایجاد یک وب سایت یا برنامه است و در هنگام مراقبت از طراحی نیاز به الهام دارد. خواه یک آژانس طراحی با مشتریانی در صنایع مختلف باشید ، خواه یک توسعه دهنده مستقل که قصد دارد افق دید شما را گسترش دهد یا یک مدیر بازاریابی که به دنبال الهام برای یک طراحی مجدد داخلی است ، ایده های خارق العاده ای را در اینجا خواهید یافت.


چگونه می توانم از یکی از طرح هایی که پیدا کردم استفاده کنم؟


از نظر برخورد با ما نیازی به هیچ کاری ندارید! هنگامی که طرحی را پیدا کردید که قصد دارد از وب سایت بعدی یا طراحی برنامه شما الهام بگیرد ، دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید! با برنامه نویس خود صحبت کنید - یا الگوی مربوطه را اگر چیزی شبیه به یک وب سایت وردپرس باشد ، پیدا کنید - در مورد آنچه می خواهید ، اصلاحات مورد نیاز خود را انجام دهید و آماده هستید!


چه نوع مشاغلی می توانند از یکی از طراحی های وب شما استفاده کنند؟


هر مشاغلی می تواند از مجموعه طراحی وب ما برای الهام گرفتن استفاده کند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، می توانید طرح های مورد استفاده سایر مشاغل صنعت خود را جستجو کنید ، سپس آنها را بهبود بخشید تا سایت شما برجسته شود و حتی بهتر شود! به سادگی صنعت خود را در فیلترهای ما بیابید و نگاهی به آنچه مارک های برجسته در بخش شما انجام می دهند ، بیاندازید.