یک ساعت ضد آب پیدا کنید که به شما امکان می دهد از هر نوع سبک زندگی فعالی لذت ببرید. همه ما لوازم جانبی داریم که به ما امکان می دهد بدون هیچ مشکلی از فعالیت های روزمره لذت ببریم.


چه صبح صبح در امتداد ساحل بدوید ، چه در کوهپیمایی پیاده روی کنید و یا آخر هفته با دوستانتان اردو بزنید ، یک ساعت ضد آب یک ضروری است.


مهم نیست که چه نوع فعالیتی انجام دهید ، به احتمال زیاد به نوعی یا شکل با آب تماس خواهید گرفت. استفاده از ساعت مقاوم در برابر آب به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد باران غیر منتظره ، افزایش جزر و مد در اقیانوس یا صعودهای عرق کرده ، به هر ماجراجویی بروید.


برای راحتی شما ، برخی از قابل توجه ترین ساعت های ضد آب موجود در بازار را گردآوری کرده ایم. از ارزان ترین تا بهترین و باهوش ترین گزینه های فنی ، گزینه ای را پیدا می کنید که نیازهای خاص شما را برآورده کند.



بهترین ساعت های ضد آب / ضد آب برای خرید


بسته به نیازهای خاص شما ، ساعت هایی که در این لیست جمع آوری کرده ایم مطمئناً یکی یا دیگری را برآورده می کنند. به سه دسته تقسیم می شود - کم هزینه ، میان رده و گران قیمت - راهنمای ما شامل انواع ساعت ها است. ظاهری شیک ، چند منظوره ، دیجیتال و آنالوگ - این لیست می تواند ادامه داشته باشد. ویژگی های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در عرض چند دقیقه می توانید همراه "سوار شوید یا بمیرید" را پیدا کنید.



ساعت دیجیتال ضد آب نظامی CakCity 14 دلار


نگران نباشید - گزینه ارزان قیمت ارائه شده توسط ساعت دیجیتال ضد آب نظامی CakCity فاقد هیچ چیزی است. در حقیقت ، این ویژگی با ویژگی های منحصر به فردی مانند شیشه رزین برای شفافیت مطلق و یک صفحه نمایش ضد ضربه و ضد آب همراه است. اصول اولیه مانند ساعت زنگ دار ، زمان دوگانه ، کرنومتر و زمان نیز موجود است.



ساعت هشدار ویبره مردانه Timex (44 دلار)


ساعت زنگ دار ارتعاشی ضد آب مردانه Timex می تواند بلیط ورود شما به دنیای ساعت های دیجیتال باشد. طراحی ساده ، ساختاری مستحکم ، ضمانت یک ساله - همه اینها باعث می شود این ساعت واقعا شایسته قیمت مقرون به صرفه آن باشد.



ساعت مچی کرونوگراف Timex Expedition Field (58 دلار)


ساعت مچی کرونوگراف Timex Expedition Field یک کلاسیک همیشه ، کیفیت های مناسب آب را با طراحی برجسته ترکیب می کند. نگاه شما به جایزه نخواهد بود ، بلکه با توجه به قیمت مناسب آن ، به قیمت نگاه خواهید کرد. از پنجره صفحه فلزی گرفته تا نوارهای پارچه ای چرمی / دو لایه و صفحه نمایش آنالوگ ، این هیبرید در انتقال از دفتر به استخر به شما خدمت می کند.



ساعت کوارتز فسیل در فولاد ضد زنگ و فلز (91 دلار)


ساعت Fossil Quartz Stainless Steel and Metal Casula یک گزینه مناسب برای ساعتهای سطح بالا است ، یک سرقت کامل (تقریباً) از هر منظر. این یک طراحی شیک ، مزایای حرکت کوارتز با کیفیت بالا و عملکرد کرنوگراف دارد. به علاوه ، به لطف ترکیب عالی اندازه و وزن در دستکش ها جای می گیرد.



ساعت مچی کرونوگراف کوارتز Technomarine Cruise Cruise (105 دلار)


ساعتی که به طور خاص برای فعالیت های مربوط به آب طراحی شده است ، Technomarine Cruise Chronograph Quartz Watch بهترین دوست شما در هنگام اقدام به یک ماجراجویی دیگر است. این لوازم جانبی با یک شماره گیر 60 ثانیه ای ، یک شماره گیر 1/10 ثانیه ای و یک شماره گیری 12 ساعته ، برای علاقه مندان به غواصی مفید خواهد بود.



ساعت مچی اتوماتیک استیل ضد زنگ Orient "Ray II" (132 دلار)


نسبت قیمت / کیفیت ساعت فولادی ضد زنگ اتوماتیک Orient 'Ray II' از طریق سقف است. با نمایشگری که شامل یک پنجره معدنی ضد خراش و حرکت کوارتز ژاپنی با کالیبر بالا است ، بدون شک این ساعت حداقل برای چند سال خوب دوام خواهد داشت.



Luminox Evo Navy Seal Blackout Watch (270 دلار)


از جمله ویژگی هایی مانند حرکت کوارتز بادوام سوئیس ، ساعت مچی سیاه و سفید Luminox Evo Navy Seal گزینه جذابی را برای کسانی که به دنبال آن ساعت همه کاره هستند ، ارائه می دهد. این شامل یک پوشش ضد خراش است که بر روی پنجره شماره گیری مواد معدنی اعمال می شود و یک مورد تقویت شده با کربن - دوبلکس که غواصی بدون استرس یا غواصی را تحت فشار قرار می دهد.



Victorinox Swiss Swiss I.N.O.X. تماشا کنید (285 دلار در فروش)


یک شاهکار صیقلی معروف به Victorinox Swiss Army I.N.O.X. تماشای چیزی است که رویاهای ضد آب از آن ساخته می شوند. از مورد تیتانیوم درجه 2 گرفته تا کریستال یاقوت کبود ، این مدل هرگز متوقف نمی شود که تحت تأثیر ظرافت ها در ساخت و طراحی آن تحت تأثیر قرار گیرد.



Citizen Eco-Drive Titanium Chrono Atomic Timekeeping Watch (353 دلار برای فروش)


آیا چیزی در دیده بان Citizen Eco-Drive Titanium Chrono Atomic Timekeeping دیده می شود؟ بیشتر اینطور نیست راستش را بخواهید ، سخت است که عنوان "دقیق ترین ساعت جهان" را شکست دهید. این ساعت دارای یک جعبه تیتانیوم ، پنج منطقه زمانی و یک پنجره ضد انعکاس کریستال یاقوت کبود مانند چند برجسته است ، با انواع جزئیات غریب غنی است. بهتر می شود: فناوری جمع و جور و مقرون به صرفه درایو که نیاز به باتری را از بین می برد.